dimarts, 29 de setembre del 2009

72 --L'ORDINADOR TÉ UN SERVIDOR.-8 de Coses que pasen

8 - L'ORDINADOR TÉ UN SERVIDOR

—30 – 8 – 09

Al començar aquest negoci de l’ordinador, no em pensava que l’aparell em drogués com ha procurat fer. Desconegut per mi el maneig informàtic, com que escriure a màquina ja en sabia, em vaig posar al dia en un tres i no res de teclejar.... No gastava paper, em corregia el meu català d’anar per casa, res, tot era miracles. La fotografia, era un mon nou.... Sorpreses agradables, en podies acumular infinitat

Les feies grans o .. A destall treballaves i no és cansava i la feina ben feta, curiosa, neta, sense tacarrots de ploma o boli espatllat...

Un dia em varen parlar navegant com un mariner en mar embravida que provés de fer un blog. Què era un blog? Doncs, un blog, és un blog... no en volia saber d’altra... Tot quan trobava ho eren blogs, no de fer cases sinó un lloc..., pàgines que portaven fotos i lletres, anuncis de que el que anunciaven era el millor, però si jo volia el podia fer sense anunciar res, amb fotos i poques lletres, o amb moltes lletres i poques o cap foto...

Podia passar de ser client dels blogs a ser venedor del producte,quina meravella !!!

Hi havia llocs que et buscaven que fossis el client, que realitzessis els treballs i,sense pagar ni un cèntim erets propietari d’un blog i allí plasmar-hi el teu cabal saber i a viure... Vindrien a llegir, a mirar com tu feies abans i algun de tant en tant et deixaria un comentari....

Això t’omplia de ganes de fer-ne més i més, conèixer més coses aprendre paraules que duien altre idioma, et deien universal, que les havies de entrar a la mollera, fer-te –les teves, per que te les trobaries com caragols en l’hort en dia plujós. O com puces en corral de bens... Podies posar música, amb el que m’agrada... I fins gravar-hi la teva veu i que t’escoltessin..., i esmerçar-hi les mil i una...

Però un dia,,,, Em va sortir una pantalleta que em deia que no trobava el SERVIDOR, que tot el que tenia de blogs exposat a la vista de tothom, havia anat a altre lloc i no ho trobava... EM DEIA ADEU... ( potser continuarà)

......................363 paraules.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

AQUAREL·LES - FLORS.- A.F.S.

GRAFICS QUE GUARDAVA EL MU PARE-- ANY 1919